grafika / reklama

6.jpg
Dodano:
Czas czytania: 2 min.

Kampania „Śląskie. Złapiesz swój rytm”. Sprawdź podsumowanie

Dobiegła końca kampania promocyjna ukazująca bogactwo, różnorodność, kulturalne dziedzictwo i piękno województwa śląskiego.

Zakończyła się kampania "Śląskie. Złapiesz swój rytm"

Przez ostatnie miesiące mogliśmy lepiej poznać region, m.in. poprzez podcasty dotyczące kultury, możliwości studiowania i pracy w Śląskiem, jak również spoty promocyjne, prezentujące w pigułce piękno województwa.

W przestrzeni województw: śląskiego, dolnośląskiego, opolskiego, małopolskiego, łódzkiego i świętokrzyskiego można było zobaczyć citylighty, megaboardy oraz autobusy z grafiką „Śląskie. Złapiesz swój rytm”. Do kampanii zaangażowano również znanych influencerów – Sebastiana Salberta (Rahima) oraz Dawida Koczura (Synek ze Śląska) – którzy poprzez posty w mediach społecznościowych przedstawiali zalety i wyjątkowy charakter Śląskiego. Ponadto powstały spoty radiowe, wydawnictwa elektroniczne oraz Gra Miejska angażująca uczestników poprzez zwiedzenie znanych obiektów subregionu centralnego, tj. Planetarium, czy Stadion Śląski.

Idealnym podsumowaniem było również szczególne stoisko województwa śląskiego na 7. Śląskim Festiwalu Nauki KATOWICE - przepełnione muzyką elektroniczną i sztuką DJ’ską, na którym uczestnicy wydarzenia mogli naprawdę poczuć rytm Śląskiego.

To wszystko i jeszcze więcej można zobaczyć w materiale wideo, który stanowi przegląd wszystkich działań kampanijnych.

Dodaj komentarz

Adres email nie będzie widoczny na liście komentarzy.

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe