grafika / reklama

IMG_20200407_115635d.jpg
IMG_20200407_114818d.jpg
IMG_20200407_115025d.jpg
koleje.jpg
IMG_20200407_115033d.jpg
P1090562d.jpg
Dodano:
Czas czytania: 3 min.

Koleje Śląskie podkręcają temperaturę! – sucha para kolejnym rozwiązaniem śląskiego przewoźnika

Urządzenie wytwarzające suchą parę nowością w Kolejach Śląskich!

 

Temperatura przekraczająca 170 stopni, wysoka wydajność i duża moc - urządzenie wytwarzające suchą parę nowością w Kolejach Śląskich!

Sucha para wspomaga dotychczasowe działania dezynfekcyjne

Jest kolejnym używanym do czyszczenia pociągów, które w czasach koronawirusa zwiększa bezpieczeństwo podróżnych. Sucha para wspomaga dotychczasowe działania dezynfekcyjne z wykorzystaniem pary nasyconej, co umożliwia zwiększenie częstotliwości tych zabiegów.

Najnowszej generacji parowe urządzenie czyszczące działa niezwykle szybko, dzięki zastosowaniu bardzo wysokich temperatur. Jego podstawową zaletą - w odróżnieniu od urządzeń wytwarzających zwykłą parę - jest fakt, że po wypraniu tapicerki foteli, materiał nie pozostaje mokry. Dzięki zaawansowanej technologii, para przenika nawet do najgłębszych włókien materiału, a pociąg po takim zabiegu może niemal od razu wyruszyć w trasę, co zdecydowanie przyspiesza cały proces utrzymywania składów. Kilkanaście końcówek pozwala na czyszczenie nie tylko tapicerki, ale też innych powierzchni, takich jak podłogi, szyby czy trudno dostępne miejsca w toaletach. Sucha para jest wytwarzana pod ciśnieniem aż 9 bar, a urządzenie może również zbierać nieczystości, ponieważ ma wbudowany odkurzacz.

Urządzenie pomyślnie przeszło testy i obecnie jest już wykorzystywane na co dzień. Przyczynia się ono wraz z innymi rozwiązaniami do zapewnienia naszym pasażerom najwyższego światowego standardu a co za tym idzie zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa sanitarnego – mówi Aleksander Drzewiecki, prezes Kolei Śląskich.

Zakup urządzenia na suchą parę to kolejne innowacyjne rozwiązanie wprowadzone przez Koleje Śląskie w związku z walką z koronawirusem. Poprzednio zdecydowano się m.in. wykorzystać specjalną powłokę z dwutlenkiem tytanu. Od samego początku przewoźnik wprowadza zmiany, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa pasażerów na najwyższym możliwym poziomie. Zastosowano też między innymi automatyczne otwieranie drzwi, wprowadzono specjalne procedury dla pracowników i zwiększono częstotliwość dezynfekcji pojazdów.

Autor / Źródło
Sylwia Machowska / Koleje Śląskie

Dodaj komentarz

Adres email nie będzie widoczny na liście komentarzy.

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe